Buletin informativ

BULETIN INFORMATIV – LEGEA NR. 544/2001

  1. A) ACTELE NORMATIVE CARE REGLEMENTEAZĂ ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA AUTORITĂŢII SAU INSTITUŢIEI PUBLICE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Ordin nr. 2035 din 18 aprilie 2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evidenţa, gestiunea şi inventarierea bunurilor culturale deţinute de muzee, colecţii publice, case memoriale, centre de cultură şi alte unităţi de profil;- https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/24401;

 

 

 

 

 

B)STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUŢIILE DEPARTAMENTELOR AUTORITĂŢII SAU INSTITUŢIEI PUBLICE

Regulamentul de organizare și funcționare – https://muzeul-judetean-arges.ro/organizare/;

Regulamentul Intern; – https://muzeul-judetean-arges.ro/organizare/;

Organigrama- https://muzeul-judetean-arges.ro/organizare/.

 

C)NUMELE ŞI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA AUTORITĂŢII SAU A INSTITUŢIEI PUBLICE ŞI ALE FUNCŢIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMAŢIILOR PUBLICE

Responsabil cu difuzarea informațiilor publice: Antonescu Otilia- Muzeograf comp.Relații Publice

e-mail: muzeuarges@yahoo.com

  1. D) COORDONATELE DE CONTACT ALE AUTORITĂŢII SAU INSTITUŢIEI PUBLICE

Muzeul Județean Argeș- sediu social în min. Pitești, str. Armand Călinescu, nr.44, județ Argeș, tel/fax 0248212561 e-mail:muzeuarges@yahoo.com

  1. E) AUDIENŢE

CORNEL POPESCU- Manager

Luni 08:00-10:00

Tel/fax 0248/212561

e-mail:muzeuarges@yahoo.com

  1. F) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL ŞI BILANŢUL CONTABIL

https://muzeul-judetean-arges.ro/buget/;

https://muzeul-judetean-arges.ro/bilant-contabil/.

 

  1. G) PROGRAMELE ŞI STRATEGIILE PROPRII

https://muzeul-judetean-arges.ro/programe-si-strategii/

  1. H) LISTA CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC
  • Acte normative care reglementează organizarea și funcționarea Muzeului Județean Argeș;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare a Muzeului Județean Argeș;
  • Regulamentul Intern;
  • Proiectul annual de venituri și cheltuieli pentru Muzeul Județean Argeș
  • Bilanțul contabil;
  • Programul anual al achizițiilor publice;
  • Lista personalului cu funcții de conducere din cadrul Muzeului Județean Argeș;
  • Organigrama Muzeului Județean Argeș;
  • Statul de funcții al Muzeului Județean Argeș;
  • Anunțuri/ informări privind organizarea și desfășurarea concursurilor / examenelor de recrutare pentru ocuparea posturilor vacante/ temporar vacante din cadrul Muzeului județean Argeș;
  • Anunțuri/ informări privind organizarea și desfășurarea concursurilor /examenelor de promovare;
  • Raportul anual de evaluare a implementării Legii nr.544/2001 în cadrul Muzeului Județean Argeș;
  • Raportul anual de activitate al Muzeului Județean Argeș
  1. I) LISTA CUPRINZÂND CATEGORIILE DE DOCUMENTE PRODUSE ŞI/SAU GESTIONATE, POTRIVIT LEGII
  • Acte normative care reglementează organizarea și funcționarea Muzeului Județean Argeș;
  • Acte normative, regulamente, instrucțiuni, ordine cu cara cter normative privind domeniile specific de activitate ale structurilor funcționale ale Muzeului Județean Argeș;
  • Programe, strategii, proiecte, planuri;
  • Acorduri, protocoale;
  • Documente de politici publice;
  • Proceduri operaționale/ de system;
  • Metodologii, norme, normative;
  • Coduri, statute, regulamente;
  • Regulamentul de Organizare și Funcționare;
  • Regulamentul intern;
  • Codul etic;
  • Contractul colectiv de muncă;
  • Acte juridice;
  • Documente financiar contabile;
  • Documente privind achizițiile pblice;
  • Corespondență internă și externă;
  • Registre de intrare-ieșire a corespondenței;
  • Referate, note, puncte de vedere, amendamente, memorandumuri, procese verbale, circulare, adrese interne și externe;
  • Rapoarte, sinteze, analize, studii, cercetări, situaţii statistice, bilanţuri, evidenţe;
  • Registre, condici, OPIS-uri, nomenclatoare Anunţuri, informări, precizări, înştiinţări, comunicări, prezentări, invitaţii;
  • Comunicate de presă, informaţii de presă, drepturi la replică;
  • Materiale de informare (ghiduri, pliante, broşuri, reviste etc.) Formulare, fişe, cereri, declaraţii
  • Adeverinţe, certificate, atestate, diplome, legitimaţii, permise, contracte, convenţii, avize, acreditări;
  • Petiţii / memorii primite şi răspunsurile formulate la acestea;
  • Solicitări informaţii de interes public primite şi răspunsurile formulate la acestea;
  • Expuneri, recomandări, propuneri, sugestii, opinii, observaţii, comentarii, aprecieri, fundamentări, dări de seamă;
  • State de funcţii şi de personal;
  • Dosare profesionale şi de personal;
  • Pontaje Fişe de post Fişe de evaluare / apreciere individuală a activităţii;
  • Fişe de inventar;
  • Declaraţii de avere şi de interese ;

 

  1. J) MODALITĂŢILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITĂŢII SAUA INSTITUŢIEI PUBLICE ÎN SITUAŢIA ÎN CARE PERSOANA SECONSIDERĂ VĂTĂMATĂ ÎN PRIVINŢA DREPTULUI DE ACCES LAINFORMAŢIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE

– Împotriva refuzului de a comunica informațiile publice solicitate, persoana vătămată se poate adresa cu reclamație la conducătorul instituției publice în termen de 30 de zile  de la luarea la cnoștință de către persoana lezată/

– În cazul în care persoana se consider vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios asministrativ a Tribunalului Argeș în termen de 30 de zile de la expirarea termenului prevzăut în art.7 din Legea nr.544/2001 privind informațiile de interes public;

Accesibilitate